Plz likes my page

SAKIT

13 Sept 2012

Malam tu rasa semacam sangat , semalaman menangis .. mengenangkan macam2 .. sampailah tertidur ..

Pagi tu, rasa semacam seolah-olah sedang mengunyah daging lembik dalam mulut dan licin.Tetiba terjaga,dan tarik baju yang dipakai,gunakan untuk menarik apa yang dalam mulut, tengok dalam gelap macam semacam je,lepas tu asyik sendawa dan tak sedap hati, bila buka lampu ya Allah ! memang ada gumpalan darah beku dan darah hidup ... lekas-lekas bangun gosok gigi.. waktu tu asyik sendawa je ..dan memang terasa macam darah dan agak hanyir .. waktu tu macam-macam bermain dikepala .. kanser ke , sihir ke ? yelah memang dah ada pengalamankan .. tapi tak pernah rasa seteruk ini :( ..


Pemilihan makanan kucing :)

Makanan kucing ialah benda paling penting perlu ada bila kita bela kucing. Tapi berapa ramai yang consult dengan veterinarian atau baca dengan teliti dekat packet makanan tu sebelum membeli makanan kucing.Mok2 dan Chimey ialah kucing pertama yang kami pelihara.Dan 10 tahun yang lalu, saya cukup takut dengan kucing. Bukannya apa, takut kena cakar. Hahaha.

First time pelihara kucing, memang saya tak tahu apa makanan yang patut aku bagi kucing ni. Whiskas? Friskies? Iams? Nasi? Ikan kembung? Semua diorang pernah try, kecuali nasi dengan ikan kering la, haha. Dan kucing saya siMok2 memang tak pernah cerewet kecuali si Chimey (Betina) tu. Bagilah jenama apa pun kat Mok2, dia tak pernah menolak. Tak pernah bad mood bila tengok makanan.


PERKAHWINAN USTAZ YANG MEMBAWA SERAMAI DUA JUTA PENONTON DI TV ALHIJRAH (USTAZ DON DANIYAL)

ustaz don
Seperti yang kita sudah sedia maklum, akhirnya Ustaz Don selamat dinikahkan petang semalam di Balik Pulau, Pulau Pinang.
Isteri Ustaz Don, Husna berasal dari Balik Pulau dan majlis kenduri sebelah pengantin perempuan diadakan esok 25/8/2012 sementara majlis di sebelah Ustaz Don akan diadakan pada 1 September 2012 di Dewan Kuis.
Ustaz Don yang kini bekerja sebagai tenaga pengajar di Kolej Universiti Islam Selangor (Kuiscell) mengakui alam perkahwinan yang akan dilalui bersama Husna sama seperti pasangan suami isteri yang lain.Berikut beberapa gambar perkahwinan ustaz Don dan Husna
Mudah-mudahan perkahwinan ini diberkati dan Husna dapat meneruskan perjuangan bersama Ustaz Don.


 
Bila Blogger Template by Ipietoon Blogger Template