Dec 22, 2014

Tamar Cocoa

Tamar Cocoa keluaran mana? Di mana HQ nya?

Tamar Cocoa 100% keluaran bumiputera iaitu AL-Haddad Marketing.. Dan ia di jamin HALAL.. HQ terletak di Bertam Perdana.. 
Rasa

Pack 900gram (Sama packing macam milo) Selalunya keluarga yang membeli.. 
Cara bancuh : untuk 1 mug letakkan 2 sudu teh besar, masukkan air panas.. Siap!
If rasa kurang manis, nak letak sedikit gula atau susu pon boleh tapi bagi saya ia sudah sesedap rasa ;)


Pengalaman saya sendiri minum Tamar Cocoa ni memang sedap.Nak kata sama tak rasa macam Milo,tak tahu nak cakap sebab saya tak suka Milo.Dan pernah rasa 2,3 kali,dah lupa rasanya macam mana.Tapi banyak feedback kata lebih sedap dari jenama tu.

Harga pun ok,sesuai dengan apa yang kita dapat.Lebih-lebih lagi ada makanan sunnah di dalamnya..


sesiapa berminat leh whatsapp saya : 018 955 2269

untuk pack 900g saya jual : RM 20 + RM 9 (postage) SS : RM 25 + RM 9 (postage)

KHASIAT KURMA

*Kurma dgn zat besi sgt sesuai bg orang yg mengalami masalah anemia (kekurangan sel darah merah).*Kandungan salasilat (sejenis zat yg menyerupai aspirin) dalam kurma boleh bertindak seperti ubat kerana ia mampu mencegah pembekuan darah dan juga bertindak sebagai anti keradangan.

*Dapat menurunkan tekanan darah.

*Kaya dgn khasiat protein, serat, glukosa, vitamin A dan C, sodium serta potassium.*Kurma membantu proses pembesaran, merangsang minda kanak-kanak serta perkembangan otak bayi.

KHASIAT KOKO*Koko apabila dicampurkan dgn susu dan gula akan menjadi minuman yg berkhasiat. Kesan Antioksida adalah diperolehi daripada kandungan polyphenois yg tinggi seperti flavanoids.

*Koko meningkatkan kebolehan mengatasi tekanan.

*Koko melambatkan proses penuaan.

ANTARA KELEBIHAN SETELAH MENGAMBIL TAMAR COCOA

*Anti Oksidan
*Anti Stress

*Anti Penuaan
*Anti Keradangan
*Penjagaan Kulit
*Masalah Anemia
*Kesihatan Jantung
*Meransang Minda
*Menguatkan Tulang
*Mengawal Tekanan Darah
*Mengelak Pembekuan Darah
*Mengawal Kerosakan Sel dan Tisu
*Proses Tumbesaran kanak-kanak

[MAKANAN HALAL, MINDA CERGAS, HIDUP SIHAT]


Jom sama-sama amalkan sunnah yg halal lagi suci berasaskan koko pracampuran ekstrak kurma yg tinggi kualitinya.
  • 100%Produk buatan muslim
  • 100%Halal dan Suci
  • 100%Mengamalkan pengilangan Islam
Jom! Masa utk berubah MILO kpd Tamar Cocoa sekarang!!!






0 comments:

Followers

My 1st novel

My 1st novel
sudilah baca ya

Warkah Seharum Cinta FAN

sahabat sedang menambah ilmu

Popular Posts

Archive

Powered by Blogger.

Chat

Copyright © . | Powered by Blogger
Design by Blog Oh! Blog | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com