6 Mei 2009

Perkara Baru Yang Dilakukan

huhu..semalam terpaksa menformat komputer cousin aku yg lembab gile..punyalah lama...ish2..5 jam gaklah sekali ngn MSo dan antivirus..n ade lah sikit hiasan bg cantek..hihi..mlmnya lak aku telah mcucuh pendrive cousin ke laptop kesygan aku..tetibe windows bg amaran soh repair windows..da repair sama gak xleh on..akhirnya aku mformat laptop ku..wawawa..rasa nak nangis mana x nya 8 jam baru siap..nak cari driver lg..taulah compaq presario v3000..susah tul..antivirus lg..software len lg..rasa nak nangis..tapi inilah pngalaman baruku menformat laptop n komputer sblm ni xbrani nak wat sdiri..anta kedai jerk..melayanglah rm50..tapi skunk da x..rm50 tu melayang ke aku..heheh..skunk aku da wat bisnes menformat laptop n komputer nie..huhu....n skunk ngah format lg 1 komputer cousin aku..ish2 muka format lah aku nie..


Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com