22 Apr 2009

:( sedih



Hari ini mengenangkan hari2 yg blalu begitu memedihkan...namun aku perlu hadapi hari2 yg mdatang juga...belajar dari kegagalan dan kesilapan lampau..diharap ada di luar sana memberikan aku nasihat agar diri ini lebih terbimbing..pada Tuhan Rabbul Izzati aku panjatkan doa agar hati ini dibawah lembayung rahmatMU..agar aku tidak tersesat...pagi ini aku dan juga teman ku Aida membincangkan soal betapa beruntungnya dilahirkan sebagai seorang Islam...Alhamdulillah tidak henti dibibir...ku bersyukur Ya Allah kerana aku keluargaku saudara mara teman2ku dilahirkan dgn agama yg suci ini...terima kasih Ya ALLAH..


Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com