Mar 18, 2014

Kejutan Hari Lahir

sebenarnya kejutan ni dibuat oleh suami saya yang baru balik dari kerja,langsung tak terpikir pun dia akan buat kejutan.. sebabnya birthday adalah esoknya..tapi hubby wat kejutan pada 17 mac .. hehe jom layan pic kejutannya








Fishah pun nak jugak pegang belon tapi sambil baring jelah ya hihi :)

Hadiah tahun ni dapat semuanya perfume kecuali hadiah dari diri sendiri je lain .. jom tgk apa dia huhu.. bukan nak riak ke apa ya hanya berkongsi..memang dalam idam .. hari lahir kali ni baru dapat alhamdulillah
comel tak? hihihi ..
ok perfume xsempat nak snap pic .. apa pun semuanya yang bg sy perfume macam merancang je..coz perfume kali ni tiga2 dari estee lauder - pleasure .. :)

0 comments:

Followers

My 1st novel

My 1st novel
sudilah baca ya

Warkah Seharum Cinta FAN

sahabat sedang menambah ilmu

Popular Posts

Archive

Powered by Blogger.

Chat

Copyright © . | Powered by Blogger
Design by Blog Oh! Blog | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com