Plz likes my page

ANUGERAH SKRIN 2012/2013?

Sebenarnya bukan nak tulis sangat pun hal ni .. kebetulan tengah bakar roti dalam microwave "MENGGRILLKAN ROTI.."disapu butter dan sekaya .. sedap nya!

tapi tengah dok tunggu roti tu siap. . tetiba mak mentua panggil .. ayu.. ayu .. sambil ku menoleh kearah mak mentua ku yang sedang menonton TV3 .. ya mak ? kenapa ..?

ni ha .. si laki ni apa namanya ntah .. tak de tangan .. ada ka ptut ckp "nasib baek tv3....boleh sntuh cket2...klu tv al-hijrah xboleh sntuh lngsung......"




"oo yeke mak,tu Rosyam Nor rasanya .. mm ... apa2 pun buat masa ni TV Alhijrah dah cukup terbaik dah,tapi mungkin dia cakap tu tak maksudkan apa2 kot .. huhu" 


tit2 tit2 bunyi dah benda alah tu .. apa lagi sambar roti , letak butter dan sekaya .. pergh teringat zaman2 BUJANG dulu , pernah buka kedai jual roti bakar , ais krim goreng kat umah ngan adik perempuan ku amira .. KENANGAN-KENANGAN ... 


KENANGAN MUSIM LALU
SEMAKIN JAUH MENINGGALKAN
NAMUN IA MASIH LEKAT DIHATI
KADANG KALA MENGUSIK PERASAAN

ENTAH BERAPA RIBU KALI 
IA DATANG BERTANDANG
BIARKAN ...
SEMUA ITU KISAH SATU DAHULU
JIKA DIRUNGAKAIKAN SATU PERSATU
PASTI TIADA KESUDAHAN
YANG AKU SENDIRI MASIH BELUM
DIMENGERTIKAN...


-KALUT,@00:02AM,10/11/2012-


p/s : yang sebenarnya entry kali ni langsung dh lari tajuk aduhai hati ! :D

p/s : adess baru pas tukar title post coz serius xtau anugerah ke berapa dh ni ..tiba2 terlihat teman update di FB 2012 katanya

0 comments:

 
Bila Blogger Template by Ipietoon Blogger Template