3 Jan 2012

Tonton Kartun UP

tadi sambil tengok2 kartun yang nak di tonton , tetiba terasa nak tengok kartun UP ... best + sad :(
 .. pastu terjumpa subtitle dia arabian .. n saya ngan baik hati nak paste kan sebabak dari cartoon UP ni ..


bila tengok cerita terkenang kisah yg pernah singgah dalam hidup ini..saya mengakuinya bahawa saya berasa amat bersalah ,kerana mungkin tidak pandai menghargai atau pun buta,atau pun hati sudah tertutup ataupun bagaimana??? kadang2 rindu menyinggah..namun apa yang mampu saya doakan agar dia bahagia bersama pilihannya sekarang.. kerana kita tidak sedarjat tidak sekufu.. sy bukan budak pintar,sy bukan pilihan yg direstu,dan sy pernah dikhianati kamu... apakah kerana itu sy berubah?wallahualam..


dan saya masih ingat

" BILA RINDU BERSUARA , DARI BALIK BULAN , DARI TERANG BINTANG , AKU MENULIS CERITA TENTANG HATI INSAN , TENTANG KASIH DAN SAYANG " .. dan dulunya sayang saya pada awk ..

Maaf sekiranya saya mengingati kisah lama , saya akan padam kannya , dan memaafkannya dan semoga dia juga begitu ...


Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com