Plz likes my page

Balik Kampung

maaf kali ini menggunakan perkataan aku kerana penulis bermonolog sendiri :P


petang sabtu dalam jam 3,13 Feb..

kami sekeluarga balik kg kat perak nun..kuala kangsar..
ingat nak bertolak awal tapi disebabkan sebab yg x dpt dielakkan makanya btolak lah ptg...

punya lah sesak jalan..nasib ada air cond huhuhu....

kami smpai ke kuala kangsar dalam jam 11 mlm .coz ayah ajak singgah umah kakak kat besout dekat ngn tanjung malim coz nak bg kucing kesayanganku wawawawa..ayah x bg aku bela banyak2 g coz kesihatan ku yg xmenentu ...(sedih sgt2)

nilah dorg ..
katun n thedore

 yuna

smpai skunk aku masih terasa ketiadaan dorg di cc..yuna malam tu tidur ngn aku siap gigit2 cam tau je aku nak bg die kat org..:(
tggllah yg ni kat umah aku skunk
 
baru tangkap smlm pic ni..namanya mok..

esoknya ayah n adik badiknya shj yg g mancing...aku?hanya tidur sbg aktiviti utama bsama kazen ku...huhu..

n hari tu aku n adik aku amira mkn ulam-ulaman...ulam raja,temulawak n sbgnya...
ni pic ulam ulaman tu huhu..
 

aku makan dengan semangatnya..huhu
xtau nak cite pe lg ..

kami lik kl hari selasa tapi singgah ipoh lawat maklong belah mak coz dh lama aku xmenjengukkn muka kat sana..
tapi sebelum bertolak ke ipoh kitaorg n adik badik ayah g mkn kat pekan kuala kangsar kat lembah.coz ayah lop(abg ayah) nak blanje cendol hhhihi..


laksa yang aku pesan

mee rojak




cendol


yg ni xingt namanya mee rebus kot


             



           





adik aku amira tgh mam cendol











ni kazen aku lin sempat dok posing..















bersama kazen aku gak amirul hihik..muka tahan penat n panas huhu


dalam jam 11 kami bertolak ke ipoh.smpai ipoh aku n kazen belah mak,naik moto g jalan2 ke GM n JJ..ingat nak cari silver tapi xjumpa yg berkenan...jalan2 smpai jam 8mlm..mak bising huhuhu coz ptutnya nak btolak jam 6 tapi ayah back up ayah kata lau kuar jam 6 pun mustahil jalan xjem coz skunk dh jam 9.15 pun jalan jem giler smpai jam 12.45..smpai tul2 kat umah kami di ampang jam 1.30 pg..pergh cuti yg memenatkan tapi menyeronokkan...:)...

lupe sebelum balik aku msg ngn kazen aku yg tsayang belah ayah..huhuhu(ni pun aku nak gtau huhu)
ngah rizal..kami berdua memang rapat sejak kecik..huhu..x encem kan die..tapi hati die baik (mempromot abg sedara)..adakah ni kete baru die?setahu aku kata die warne hitam ni kaler pe?adess..yg pting ngah bahgia :)
wat abg ku aliey..happy belated birthday yg ke 23, 6 feb...n adikmu??huhu..jgn lupe bg hadiah tau..haha 1803..(saje gtau supaya dpt byk hadiah) aiyak..n tq bg pinjam helmet mu yg tsyg waktu jalan2 kat ipoh ritu..sukakan org salam cium tgn die??tbukti coz asik senyum melebar...:)


0 comments:

 
Bila Blogger Template by Ipietoon Blogger Template