31 Okt 2009

aku insan biasa


Assalammualaikum semua..
Tujuan saya meletakkan pic saya disini adalah huhu..
cam nak bg ceramah je..hikhik
mmm cuma byk sgt yg btanya adakah sy ni tul2 pakai purdah...
mmm...mmg ada niat tapi x kesampaian lagi...
jadi ini lah wajahku yg sebenarnya...
Sejak 2,3 hari ni rasa penat sgt...
xtau knp..
dh tua agknya..huhu
sakitkah aku?
mm doakan kesihatan sy ya..
skunk dh keje tu yg jarang sgt nak update blog..
rini xde tajuk pe pun yg mnarik hanyalah ingin memperkenal kan diri ini..
jd harap semua yg btnya mlalui YM,Email,Chat box or ape saje..harap bpuas hati ye..
esok ade semi exam..
multimedia participle..hope dpt jawab sok...
lalalalalala(sambil mkelip2kn mata) huhu
sakit pulak pggang ni dok lama sgt ats kusi ni..
wawawawa..ingt pasal laptop ku syg yg dh tbakar rs cm hati lak yg tbakar huhu
tapi tulah sabar jelahkan mn tau dpt laptop yg g best ke huhu(tinggi no cite2)..
paling kurg laptop apple pn jadilah xnak yg mahal2 ni(hahaha)
klah cm dh byk je melalut..
nak tnya BEST xlagu yg baru diletkkn tu???
tlg komen erkz..
papai
Assalammualaikum



3 ulasan:

  1. salam.

    hampir sama yg tajuk lagu wana..
    aku bukan orang biasa..
    hehhhe..

    BalasPadam
  2. hehehe dengan awak kata laptop terbakar.. saya teringat dulu seorang sahabat saya ada berkata... العلم في الفنديف ليس في الصدور
    ( ilmu didalam pendrive bukan didalam dada)
    hahahahhaha sebenarnya ayat asal..
    العلم في الصدور ليس في الكتاب
    (ilmu didalam dada bukan didalam buku )

    bila pendrive/laptop hilang r rosak.. dengan ilmu pon akan terbakar dan rosak.. hahahhahaha

    papa pon saya doakan awak dapatlah laptop Apple yang MURAH 2.. hahahaha

    BalasPadam
  3. salam,
    moga sihat,rasenye makan tak cukup nutriet tu.
    tak pakai handsock ke.
    lagu ni bunyinye best je.
    lum telek lirik lagi.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com