2 Jun 2012

assalammualaikum..
harap semua sihat belaka..alhamdulillah .. :)
dah lama sangat rasanya saya tinggalkan blog ni bersawang..
bukan apa saya sibuk belajar menjahit...
husband tolong ajarkan hehehe..
alhamdulillah ,saya yang sememangnya tak pernah pegang mesin jahit,tapi boleh menjahit...wah.. :) bestnya rasa..

ok tau tak apa yang saya jahit ? saya jahit tempat tidur untuk toy n yuna (sugar glider) .. hehe
and saya ada wat bisnes kecil-kecilan untuk anda yang memiliki sugar glider :)

nak tengok pic sugar glider saya?



saya bela sepasang umur diaorang dalam 5 bulan lebih :)

ok nak tgk apa yg saya jahit?


ok pic diats saya ambil dari salah seorang customer saya seorang cikgu dari pahang yang memilih SET ini sebagai pilihan (tidak termasuk cage) .. ok cantik x? customer ni suka sangat dengan set merah ni .. n seminggu kemudian ,beliau telah membeli 2 SET lagi dari saya iaitu warna purple dan hitam :) .. tq Puan Nik Nurul Akma Amir :) ..





ada yang berminat ? leh msg/call/whatsapp saya kat 012 944 7669 / BBM je sy 26B03554


Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com