9 Ogo 2011

Kemaafan Dendam yang terindah

semoga Tuhan merahmati saya dan anda semua..hari ni rasa cam janggal sangat .. tak tahulah kenapa..
hari ini juga saya ingin memaafkan semua kesalahan orang thadap saya..dan saya berharap juga kepada sesiapa yg telah saya sakitkan hati,guriskan perasaan,saya benar2 mohon maaf.dan kepada Tuhan saya memohon ampun..moga saya dan anda semua berada didalam org2 yg mndapat keampunanNya..


hari ini juga saya berharap saya dapat mnjadi lebih baik dari semalam...
dan saya berharap agar perubahan yg akn saya lakukan ini akan mendapat keredhaan..

Ya Allah lindungilah aku dari segala macam fitnah dan noda..dekatkanlah aku padaMu..lindungilah aku .. masuklah aku serta kedua ibapaku,suamiku,seluruh ahli keluargaku,saudara maraku dan saudara seIslam ku ke syurgaMu ya Allah....dan berkatilah hidup kami...limpahkanlah rezeki yg halal...jauhilah kami dari  melakukan pkara yg mungkar.hanya padaMu ku bersujud...dan hanya padaMu aku meminta pertolongan.


Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com